Novi Sad
08.07.2013.
06:31 > 13:14
Skupština grada danas će odlučivati o kardovskim rešenjima za mesta direktora javnih preduzeća, a fotelje će najverovatnije redom zauzeti dosadašnji vršioci dužnosti, saznaje 021.
  • Vox

    10.07.2013 12:39
    @Ns
    Pa prijatelju po tebi očigledno fakultete treba ukinuti. Ne znam samo kako ti određuješ po kom kriterijumu treba postavljati direktore. Valjda se prvo gleda diploma i struka pa onda sve ostalo (radni staž, rezultati u struci itd.). Tako se radi u uređenim društvima. Očigledno tebi odgovara ova naša banana država gde se ne zna nikakav red i gde nema nikakvig sistema. E upravo smo zato i tu gde jesmo, zato što ti nisi jedini koji ovako (naopako) rezonuje.
  • strucnjak

    10.07.2013 07:24
    pitam se, pitam se...
    Da li nam je blagotvorna, casna komisija dobila masne dnevnice za svoj pregalacki rad. Mislim, zato sto radnici kojima rukovode ti iz komisije, jos nisu dobili plate. Kakva farsa od izbora do imenovanja! SNS do groba....mog.
  • 09.07.2013 09:38
    sve se zna
    ako je istina to sto je VUK napisao a ne sumnjam bilo bi dobro da komisija izadje na sa informacijom i kaze da to nisu njihovi predlozi i da oni ne stoje iza ovih izabranih partijskih clanova !!!
    jer tako i ti clanovi prljaju svoj ugled!!!
    a treba i pitati licno vucica da li zna da u grasu saobracajni inzinjer je poslednj ili arhitekta u urbisu a prvi je istoricar u vodovodu? mislim da bi se i on zabezeknuo !!
    NEK NAM JE BOG U POMOCI!!!
  • 09.07.2013 07:52
    Da nema VD - stručnjaka
    Ako izuzmemo VD - drim tim, danas bi skupština izglasala nekog od sledećih kandidata po izboru komisije:
    STAN Mićo Vujnović, Boris Stevović
    URBANIZAM B.Stevović, Ana Ferik Ivanović INFORMATIKA Mićo Vujinović, B.Stevović
    LISJE Milan Jarić, Slavica Tanasić
    ZELENILO Slobodan Popović, Slavica Tanasić ČISTOĆA VD stari Vladimir Zelenović - niko se drugi nije javio na konkurs .....
    TRŽNICA B.Stevović, Vuk Tomašević
    VODOVOD Djoko Ćurković, Goran Šijan
    GSP Goran Manojlović, Lazar Kovačević
    PUT B.Stevović - sled. sa liste
    PARKING Mićo Vijinović, B.Stevović
    SPENS B.Stevović, Slobodan Popović
    POSL.PROSTOR B.Stevović, Slobodan Popović TOPLANA B.Stevović
    ZIG Goran Višnjić stari VD niko se nije javio na konkurs.......
    NS TV Emilija Marić stari VD niko se nije javio na konkurs......
    Naravno, B.Stevović ne može biti u svim preduzećima, izabrao bi jedno a ostali bi po bod sistemu birani u drugim preduzećima. Ovako je trebalo biti.
    Ako me pitate da li je ovako trebalo biti, DA SLAŽEM SE , ALI TREBA NAM MALO VREMENA DA SVE TO UKLOPIMO JEDNO DVE, TRI, PET, ŠEST GODINA I BIĆE SVE KAKO SMO OBEĆALI NARODU, a vi Novosadjani budite malo strpljivi vreme brzo prolazi.ŠTA REĆI....
  • Babangida

    09.07.2013 07:47
    @NS
    Žao mi je što za nekog ko napiše "Bjelajac je dobro vodio Vodovod" moram da dam dijagnozu da nije normalan!!!!
  • Bole

    09.07.2013 05:57
    Ljudi! Pa niste shvatili!
    Ovo su sve NEGATIVNI bodovi! Pa liste izgledaju kao da su ovo negativni bodovi. Što više bodova (videti pod JP Urbanizam) to lošiji kandidat. Onda mora biti fazon u tome da će biti izabran kandidat sa što manje negativnih bodova. Pogledajte liste i sami recite da li vam to izgleda logično?
  • 09.07.2013 05:39
    Zoran Jovičić, master inženjer menadzmenta
    Za druge ne znam kojim strankama pripadaju, ali za gore pomenutog lika znam da ne pripada ni jednoj.Redak izuzetak.
  • novosadjanka

    09.07.2013 00:36
    direktori jp
    ljudi, ovu lakrdiju placamo MI, poreski obveznici, gradjani koji cestito i redovno placaju racune, kojima se s plata skidaju doprinosi za vise ne znamo STA, normalni ljudi koji se ne tuku po ulicama i zive normalne zivote...koga ovi zavitlavaju s tom farsom?!
  • 08.07.2013 22:05
    sve se zna
    pitanje za sve!
    jel se i ovo zove "milosrdni andjeo" kao sto je bilo za vreme bombardovanja?
    strasno!!! koji kriterijumi??
    koja komisija???
    ja mislim da ce sns dobiti izbore u srbiji a u novom sadu puci zbog svega sto rade i sto moraju da cute bokanu, jelicu i slicnima!
    ponadao sam se nekom postenju ali sad vidim da toga nema!!!
    znate li da je grad morao da izdvoji ogromna sredstva finansijska za plate u vodovod jer su radnici njih oko 400 tuzilo firmu a sve radi prekomernog zaposljavanja i dovodjenja stranackih kadrova koji odbijaju posao??
    i to nisu htele ni jedne novine da objave i receno je da znaju ti koji trebaju!!!
    pa se pitam ja ko vise treba da zna tako nesto od gradjana novog sada cij je vodovod!!!
  • 08.07.2013 22:04
    VUK
    ČASNA KOMISIJA GRADA NOVOG SADA ZA IMENOVANJE JE:
    PREDSEDNIK KOMISIJE:
    Prof,dr. Marijana Dukić Mijatović
    ČLANOVI KOMISIJE:
    1.Mirjana DJurdjev
    2.Andrej Šućur
    3.Slobodan Tasić
    4.Vanja Gavanski
    5.mr.Zora Bjekić
    Ovo je objavljeno u sl.listu,iz kojih stranaka su, nije navedeno, neka ih svako prepozna i da svoj sud o njima i njihovoj savesti. Ja ću izneti svoje mišljenje. Prvo, uvidom u listu kandidata, primetićete ime BORIS STEVOVIĆ kandidat za direktora, koji je ušao u uži izbor u devet JP, u šest preduzeća je drugi na listi , u tri preduzeća je treći na listi.Sobzirom da je komisija nakon obavljenog razgovora sa svakim kandidatom bodovala istog nakon razgovora ( pojašnjavam proceduru )zapisnićki konstatovala koliko kadidat ima bodova, zapisnik potpisala sa apsolotnom nemogućnošću ispravke istog naknadno, uvaženi gospodin Boris Stevović je sa svojim referencama prošao u svih devet JP. Napominjem da se na konkurs prijavilo nešto preko četrdeset kandidata i pored velike kampanje od strane partijskih operativaca po preduzećima da se ne konkuriše jer je sve unapred poznato, OSTAJU ISTI VD PARTIJSKI DIREKTORI. Komisija je radila svakodnevno, kovertirala zapisnike i tu nije moglo ništa da se promeni. Sadašnjih VD Direktora nije bilo nigde među prva tri kandidata osim u nekim preduzećima gde se zbog navedene kampanje nije prijavilo više kandidata već samo po jedan i to stari VD Direktor.Po meni, možda grešim ali to je lična procena, sednica je prolongirana za ponedeljak iz razloga što je komisija pravilno bodovala i dostavila spisak na kome ni traga ni glasa od VD Direktora.Sledi vikend odluke, subota - većanje kako, donosi se odluka od strane INTERESNE GRUPE NOVOG SADA( u koju da se razumemo spadaju sve partije na vlasti- medju njima nema razlike na ćelu sa kapitenima Novog Sda i Vojvodine donose odluku, SVI VD NA PRVA MESTA - DIREKTIVA - DEKRET - NAREDBA - PA AKO PROĐE U JAVNOSTI A PROĆI ĆE, TRI DANA PRIČE I GOTOVO, neće se Vučić mnogo opterećivati jer ne može stići na sva mesta da ispravi sve nepravde, a i šta nam može mi smo svi zajedno , narod nas je izabrao, nije on. Nek je srećno a vi građani Novog Sada za četiri godine imate pravo na novi izbor. E sad da se vratim na BORISA STEVOVIĆA, on je po izboru komisije na prvom mestu u šest preduzeća ako izuzmemo ove POLITIČKI DIREKTIVOM NAMETNUTE VD DIREKTORE. U tri preduzeća je drugoplasirani. Po meni, komisija je prezentovala realnu ocenu za sve kandidate neračunajući VD - KANDIDATE. Tako da kada njih eliminišemo pravi spisak za usvajanje na skupštini je drugoplasirani umesto VD - KANDIDATA. Još jedno ime je interesantno a ponavlja se u tri JP mr. Mićo Vujinović takodje kandidat koji je prošao u tri preduzeća. Na kraju , ovo je lično mišljenje i mislim da je izvršen strahovit pritisak na komisiju, tako da će vreme i naredni dani pokazati punu istinu o ovoj sramoti u N.Sadu. Kao gradjanin apelujem na g.VUČIĆA DA NEŠTO PREDUZME, OVAKO DUGO NEĆE MOĆI,i nije mi jasno, zar im u glavi nije prisutno da" NIČIJA NE GORI DO ZORE ".SRAMOTA - SRAMOTA I SRAMOTA .
  • NS

    08.07.2013 22:01
    Dokle...
    ćete više pljuvati po ovim ljudima? Ovo je sad već za ozbiljnu dijagnozu!Niko ne kaže da su svi oni najbolji izbor ali kao što reče jedan gospodin malopre (Tomo):"poenta je da firme vode ljudi koji su sposobni za to, dakle,menadžeri,ljudi koji su imali iskustva u rukovodjenju i koji su to dobro radili!Šta vredi što je neko doktorirao nešto i što se baš ta struka traži u odredjenoj firmi ako nema pojma da organizije posao i da povlači prave poteze! Kad tako sve znate i imate "insajdere" na sve strane, što ne pišete o prošloj vlasti i direktorima koji su po vama očito bili "idealni" za ta mesta a koji su redom upropastili "Čistoću" (G 17), "Spens" (G 17 i Maja), "Stan" (Liga), "Zelenilo" (DS), "Put"(DS) itd.itd. Isto tako ima i pozitivnih primera: D.Bajić, srednjoškolac, dobro vodio i Spens i Tržnicu! Bjelajac, geograf, dobro vodio Vodovod! Dajte ljudi,nije sve crno/belo.Uvek postoje dve strane!Ako vi ne možete da živite a da ne mrzite nikog,onda ja tu zaista više nemam šta da dodam...
  • podguzni

    08.07.2013 21:57
    tresi mesi
    Jašta more tresi mesi***
    Moglo je i gore Vučiću!!!
    Sve je ovo ok, samo nisu trebali bez veze raspisivati konkurs, isterali ljudima pare za taksu i overu diploma!!!
  • 08.07.2013 20:56
    ana
    virus lažova Dinkića se širi kroz državni aparat.
  • jova

    08.07.2013 19:18
    Smesno je citati komentare likova ciji su partijski sefovi to isto preduzece unistili prethodnu deceniju!
  • Zoro

    08.07.2013 18:25
    Treba li na ovo sr*nje ista dodati...
    Mislite li da sada kada ste dobili "datum", mozete baljezgati kako hocete? Da li nas glasace smatrate idiotima? Pa samo pre godinu dana ste nesto "CVRSTO OBECALI" i potpisali, a da vas niko za jezik nije vukao. Ako zaista ne vidite da "LOVAC" i "Istoricar umetnosti", ne mogu voditi Vodovod, onda sa vama stvarno nesto nije u redu. Ako mislite da sa ovakvom cirkuskom menazerijom vodite grad, alal vam vera. Za ovu zajeb**ciju, ja nisam glasao. Gde su vam strucnjaci? (Lovca u lovacko drustvo, istoricara u muzej, tamo im je mesto...). A vi gosn gradonacelnice, ako ipak mislite da su oni dobri za sve i svasta, zaposlite ih u svojoj advokatskoj kancelariji, za bolji prosperitet iste. Ja bi ipak da grad i gradska preduzeca vode strucnjaci. Ako sve ovako radite, neka nam je Bog u pomoci!!!
  • cestitamo

    08.07.2013 16:32
    A ko cini momcad- komisiju?
    Da li je negde objavljen sastav komisije?
  • 08.07.2013 16:12
    zvezda šampion
    ŠIKI pucamo na prvo mesto,uz tebe smo
  • 08.07.2013 15:48
    ja bih stavio na dirktorska mesta sve iz romske partije i iz treće srbije ipak su svi ti likovi neviđeno načitani,a bez njih nema vlast većinu u gradu
  • Toma

    08.07.2013 15:09
    @sofronije
    Ne grešim uopšte. Znam jako dobro šta je posao jednog inženjera i kako se isti školuje...Isto tako znam i šta mu nije posao.
    Tačno je da je potrebno imati multidisciplinarno obrazovanog čoveka, po principu struka+finansije, ali kao što vidiš takvih je malo, i nisu prošli na konkursu...

    Kakva strategija osvajanja tržišta?! Npr za Vodovod: zašto npr ne ponude punjenje bazena kamion-cisternama? Zašto ne izmisle brend flaširane vode?
    Zašto zelenilo ne sklopi ugovore sa drugim licima pravnim i fizičkim, o održavanju njihovog zelenila? Zašto ne rade ništa sa pokošenom travom? Zašto bacaju toliko gorivo na samohodne kosačice?

    Milion načina za JKP da se pojavi na tržištu, samo ako im direktor ima gram mozga.
  • Monti Pajton

    08.07.2013 15:07
    Čemu sva ta farsa koja nije prevarila ni one koje je najlakše prevariti? Sramota i za gradonačelnika i za te ljude koje svi posmatraju sa gnušanjem, jer dobro se zna zašto toliko očajnički žele da ostanu. Podsmevaju se svim Novosađanima, ali ovo je zaista poslednji put! I Jelić ostaje savetnik gradonačelnika?!
  • 08.07.2013 15:04
    Nije li prof. dr Dukić Mijаtović Mаrijаnа, vаnredni profesor, sa Privredne akademije i njenog Pravnog fakulteta (http://www.pravni-fakultet.info/nastavni_kadar)?
    A ona je predsednik kadrovske komiije i stoji iza svega ovog lakrdijaštva!
    Lepa li je to preporuka studentima i roditeljima šta studirati!
    Upisni rok je upravo. Izvolite... Ona tamo živi od broja upisanih studenata, a ovde od broja prijavljenih partijaca!
    Lepote li?
    Mene ova "akademija" sa ovakvim kadrom - videti neće!
  • MilančeNS

    08.07.2013 14:51
    Istorija nekih firmi.
    Beše ovako: Dragan Božić - novinar - istoričar u El.Vojvodini.
    Saša Stevanović - direktor Tržnice.
    Vladimir Zelenović - tada neki nepoznati lik, mislim takođe iz Tržnice.
    Onda preokret: Saša Stevanović direktor firme Održavanje i usluge doo
    Vladimir Zelenović njegov zamenik u istoj firmi.
    Firma naravno stoji na staklenim nožicama.
    Dragan Božić ostavlja novinarstvo i dolazi na mesto Saše Stevanovića i postaje direktor iste firme.
    Saša Stevanović i Vladimir Zelenović njegovi zamenici.
    Saša Stevanović se vraća u Tržnicu. Nema veze što je firma skoro pa pukla.
    Dragan Božić postaje direktor Čistoće.
    Vladimir Zelenović njegov zamenik.
    Dragan Božić odlazi u Vodovod.
    Vladimir Zelenović postaje direktor Čistoće.
    Saša Stevanović direktor Fruške Gore.
    Ljudi, gde mi živimo, zar nije dosta? Koji bre bodovi, kakvo ocenjivanje, sa čim su oni zaslužili ta mesta po JKP? To je haos. Ko razume, shvatiće.
  • Pravnik

    08.07.2013 14:48
    Ne vidim da je išta sporno u tome da jgsp vodi diplomirani ekonomista a ne magistar saobraćajnih nauka. Magistar saobraćajnih nauka nije učio kako se uprvlja firmom,i njenim troškovima i prihodima,dok ekonomsita jeste.
  • Maksim

    08.07.2013 14:17
    Da nije tužno, bilo bi smešno
    Šalite se?!!!!!!! Pa još samo fali VELIKI direktor Saša Stevanović, ali da, da, kada vidite da Fruška gora ostaje bez drveća, onda ćete znati da je dotični postao direktor Nacionalnog parka. A možda već koje drvo i fali.
  • andreas baader

    08.07.2013 13:51
    a vidite sta danas pise kurir
    http://www.kurir-info.rs/vucic-javna-preduzeca-nisu-krave-muzare-clanak-881151
    jebo te, pa mi smo ovce!
  • Dr.No

    08.07.2013 13:26
    Pa gde je tu stručnost iznad svega????
    Jedino verujem u stručnost g-đe Ane Ferik Ivanovič. Žena konkurisala za ono za šta se školovala i za čega je stručna.

    Ovi ostali znaju sve više i više o sve manjem i manjem, na kraju znaju sve o ničemu.
  • Planeta 021

    08.07.2013 12:46
    Dodje mi da bacim peglu na sve njih!.
  • jo

    08.07.2013 12:33
    Sve sam go stručnjak
    Blago li je nama.Sve sam moj do mo...ga.Sve sama intelektualna elita sa raznih dopisno-prepisnih " vakulteta što ođe a što od nama bratskijeh država ".Za 98% njih da im ujutro daš 10 ovaca na čuvanje u podne bi 5 već falilo.A šta smo mi očekivali da se neko normalan ko ume da zaradi pare javi na te konkurse i svoje karijere upropasti negujući " mrtvaca na asmrti ".
  • Mungos

    08.07.2013 12:07
    Departizacija-to je lako reći,a godinama unazad su stranački poslušnici zauzimali direktorske fotelje.Ne može se preko noći sve promeniti,ali treba težiti tome da stručnost bude na prvom mestu,mada ne treba ići ni u drugu krajnost (ako je neko stranački kadar ne znači da je u startu nesposoban )
  • Naprednjak

    08.07.2013 11:48
    @Direktor pripravnik - Univerzal
    Niste Vi to sagledali iz pravog ugla. Taj gospodin Stevovic je najbolje pokazao svu tragikomicnost ove farse.
  • Promaja

    08.07.2013 10:40
    Balon !
    Sve ce to ubrzo puci kao balon, nije neki problem po meni direktor vec prekomerno zaposljavanje.Bice kao sa NiS-om , privatizovace se sve.Prica mi covek iz Veternika zivi u jednoj od dve zgrade , da placa duplo manje za grejanje nego ovi u gradu,greju se na gas !Negde gadno cure pare iz JKP !
  • maman

    08.07.2013 10:27
    greshkica
    JKP Put, Darko Radic NIJE diplomirani pravnik nego diplomirani TEHNOLOG ...
  • Boro preduzetnik

    08.07.2013 09:56
    Sve moj do moga
    Sve ja njih pozivam kod mene u firmu da mi rade u proizvodnji da vidim hoće li mi propasti firma ili bi bio na dobitku sa ovim profesionalcima za "VEZE" i dobijanje poslova preko stranke ,pitam se ja.
  • Vera

    08.07.2013 09:47
    Za direktora Parking servisa mogli su uzeti nekog molera. Oni samo obeležavaju parking mesta.
    To je sav njihov servis.
  • Melanije

    08.07.2013 09:40
    Hvala!
    Te čelnici vlasti dobro uradili ovo, te ono, te će uradito još to i to...
    Nešto sam se predomišljao.
    Vidi boga ti, oni tako dobri, a ja nisam glasao za njih (ma ni za koga!). Biće da sam pogrešio što im nisam dao glas. Razmišljah i da se kajem.
    No eto meni sreće!
    Sami su mi sada kazali kako nema razloga da se kajem! Sami su se ofirali.
    Sve mi sada jasno...
    Još bih se imao razloga kajati da sam glasao za ove i ovakve!
  • 08.07.2013 09:17
    Na narednim izborima nećemo koristiti olovku.
    Daćemo im glas srednjim prstom...
  • 08.07.2013 09:10
    heheeeee
    sta ste mislili da ce biti kako su obecali dok su se borili za foteljicu pa rekli su i ako nebude boljitka u prvih 100 dana njihove vlasti raspisace izbore ali sad ili su zaboravili na to ili misle da nam je bolje nego dosad ko bi znao
  • NOVI SAD

    08.07.2013 09:09
    Sram vas bilo!
  • D

    08.07.2013 09:06
    Pitam se pitam
    Depolitizacija?
    - Politčari koji su bili na mestu v.d. direktora, biće itabrani za direktore?
    - Njima če mirosvati staž u stranci dok su direktori, i onda stranka neće imati nikakvg uticaja?

    Struka (ovako bilo nekada.. direktor bi trebao da ima najmanje 5 godina radnog iskustva na poslovima za koje je osnovano preduzeće...)?
    - Istoričar-Vodovod i kanalizacija?
    - Geograf-turizmolog- Urbanizam?
    - Poljoptivreda- stočar- zelenilo?

    Radni staž (ovako bilo nekada...direktor bi trebao da ima najmanje 5 godina radnog iskustva na rukovodećim poslovima...)
    -Na rukovodećim položajima? pa ne zanam ni da li imaju ukupan staž od 5 godina

    Mislim da ovde neko JAAAAAAKO vređa moju inteligenciju

  • 999

    08.07.2013 08:50
    E STANOVCI!!!!
    Sad ste ga naderali kad vam Trninic ostane direktor...Neka vam je Bog u pomoci!!
  • sreten zujkic

    08.07.2013 08:49
    obican radnik
    Apsolutno se slazem sa Sonjom,ja radim u jednom JKP i mogu samo reci da je privatizacija jedino resenje.Pa ovo je bio maskenbal koji smo svi provalili.
  • 08.07.2013 08:44
    PONIZAVANJE ZDRAVOG RAZUMA
    Bezobrazluk,prostakluk,neodgovornost,bahatost ,kriminal,banditizam, sprdacina, potcenjivanje zdravog razuma i gradjana,sve to i mnogo cega slicnog karakteruse postojecu vlast a izbor direktora JP samo to potvrdje.Ali gradjani koji nemaju muda, samopostovanja i odgovornosti prema sebi i svojoj buducnosti i ne zasluzuju bolje.
  • Radnik u trafici

    08.07.2013 08:43
    1. Darko Radić, diplomirani pravnik 44 boda
    Darko Radić nije diplomirani pravnik nego hemicar. Provereno, zajedno smo studirali, a i uz to je prepisivao od mene. Diplomirao sam sa ocenom 9.03 a sad radim u trafici (istina u svojoj, ali u zakupu) a on je direktor putarske firme. Lepo smo se snasli :)
  • Svirač

    08.07.2013 08:36
    Ovako je bilo i nakon prošlih izbora..isto je opozicija kritikovala tadašnju vlast za isto ponašanje..sad se obrnuli glumci ali stvar se ne menja..Sve sto ja sad vidim u komentarima je LSV, DS, LSV, DS, LSV, DS... i tako ocekujem ceo dan..
  • djole

    08.07.2013 08:36
    ovde sada pisu komentari isti oni koje je Liga i DS ugurala u javna preduzeca i sada oni ovde prosipaju price o departizaciji...
  • anonimus

    08.07.2013 08:30
    sramota
    sramota za politicare a i za nas kojima vredjaju inteligencuju!
  • 08.07.2013 08:27
    Poštenjačine!
    Rekao bih ovim našim politikantima da su obični l*žovi, ali neću.
    Bojim se da se ne uvrede pa podnesu ostavku, a šta bi mi onda bez njih?
  • 08.07.2013 08:15
    @Toma
    U Statutu Zelenila piše (izemđu ostalog):
    Direktor:
    - organizuje i rukovodi procesom rada,
    - vodi poslovanje Preduzeća,
    donosi Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova i druga opšta akta Preduzeća, ako njihovo donošenje nije u nadležnosti Nadzornog odbora,

    ali i:
    - izvršava odluke Nadzornog odbora,

    Ako znamo da su NO čisti organi političkih stranaka, onda je valjda, sve jasno!
  • NOVOSADJNIN

    08.07.2013 08:02
    dobro je
    da je direktor vodovoda i kanalizacije istoricar,on se bar seca gde su cevi onomad postavljene.
  • Sofronije

    08.07.2013 08:00
    @Toma - opsta zabluda
    Grešiš, sinak, ali silno grešiš! Tvoja primedba možda je imala smisla u davna vremena kad su inženjeri učili da rade, a ekonomisti da rukovode, što je dovelo do menadžera opšte struke kod nas koji misle da posle tri godine privatnog fakulteta sve znaju o upravljanju bilo kojom firmom. Već odavno menadžeri u ozbiljnim firmama moraju da znaju i osnovnu delatnost firme, zato se i organizuju "fakulteti posle fakulteta", razne MBA studije, gde se pretpostavlja da rukovodilac prvo završi neki fakultet koji mu daje osnovnu struku, pa zatim nauči i pravila rukovođenja na sledećem nivou studija. Pogotovu za javna preduzeća, koja su monopolisti i gde tržišni rezoni ne važe, direktori više treba da poznaju osnovnu delatnost firme. Kakav marketing i kakva strategija osvajanja novih tržišta su potrebni vodovodu ili toplani?
  • Alex

    08.07.2013 08:00
    iluzija
    isti ljudi na politickoj sceni zadnjih 20 godina ... da li ste ocekivali nesto drugo, novo, bolje, pametnije, nesto sto ide u korist svih nas, a ne samo licnu i partijsku ?
    Ja nisam i svakim danom sve vise verujem da iz Srbije treba bezati glavom bez obzira.
    Sve je odavno izgubilo svaki smisao i svaki potez ovdasnjih politicara vredja inteligenciju normalnih ljudi.
  • Psihonaut

    08.07.2013 07:56
    Darko Radić je diplomirani inženjer hemije.
  • znate me dobro

    08.07.2013 07:53
    Sve što imam da vam kažeme je :)))))) Ne možete mi ništa nabeđeni stručnjaci. Glas odbornika je jača od vašeg pisanja
  • ns time

    08.07.2013 07:49
    E, sad je vreme da svi ljudi koji su (strucni- a po ko zna koji put nasamareni)izigrani ovim partijskim kombiinatorikama sacekaju Vucicev pravni lek.Sta sad?
  • 08.07.2013 07:49
    @joja
    Ili u Zelenilu:
    1. Milan Novaković, diplomirani inženjer poljoprivrede 47 bodova
    2. Slobodan Popović diplomirani ekonomista i magistar poljoprivrednih nauka 43 boda
    3. Slavica Tanasić, diplomirani inženjer poljoprivrede 42 boda
    Pod 1, je diplomirao na stočarsko smeru, a pod 3 na smeru hortikulture.
    Jeste da su oboje završili Poljoprivredni fakultet, ali nije isto ići ortopedu umesto neurohirurgu. Ili ovima iz komisije jeste? Pa da. I ortoped i neurohirurg su završili mjedicinu...
    Biće da jeste svejedno!
  • madafaka

    08.07.2013 07:49
    cista matematika
    Bez uvrede, ali ovaj Boris Stevovic mora da je svestrani multi-talentovani, svetski priznat ekspert za svaku delatnost. Pa taj je konkurent na skoro svaku direktorsku poziciju. Prema teoriji verovatnoce ceka ga nekoliko direktorskih fotelja. Tako smo mala zamlja, a imamo tako velike strucnjake.
  • 08.07.2013 07:38
    Deo IIII
    Onomad, ovde
    http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Strucnjaci-koji-nikad-nece-proci-na-konkursu-za-direktora-JP.html
    napisah:
    Ipak je ovo izvrstan test za aktuelnu, kako gradsku, tako i republičku vlast. Prođu li njihovi kandidati pored onih sa stručnom spremom približnijoj struci, sa boljim referensama i većim radnim iskustvom, odnosno sa iskustvom u struci za koje je osnovano JKP ili JP (za razliku od VD koji nemaju takva iskustva), onda su definitivno pale sve maske. Onda je jasna obmana o depolitizaciji.
    Ovakva obmana o depolitizaciji i borbe protiv korupcije, nije samo obmana nas građana, nego i Evropske unije, koja i te kako posmatra šta radimo, bez da slepo sluša naše političare. Naime, izjave kao se bore protiv korupcije tada nisu u skladu sa delima na terenu, a naša JKP i JP su odavno od strane EU definisana kao glavno leglo korupcije!
    Za napomenuti je i da se VD direktori uveliko hvale kako je sve već završeno u njihovu korist! Jer, bože moj, ne budu li oni izabrani, puca koalicija… Kada se malo bolje pogleda, stvarno. SPO u Vodovodu, Romi u Urbanizmu, DSS u GSP, Dveri ili kako se već zovu (Treća Srbija?) u Lisju itd…
  • Toma

    08.07.2013 07:37
    opšta zabluda
    Čika Sovilj ajde da nešto pojasnimo:
    na mestu Direktora NE TREBA da se nalaze inženjeri i ostalo stručno osoblje. Direktor mora biti menadžer/ekonomista, mada više menadžer. Inženjeri nisu školovani za rukovodioce nego za inženjera. Oni se ne bave pitanjima tržišta, marketinga, rukovođenja, politikom preduzeća... Oni se bave svojom strukom, tehničkom. Isto tako ne treba lekar da bude direktor zdravstvene ustanove, a ovde je uvek tako upravo zbog takvog čudnog pogleda na organizaciju. Ne sme bravar biti direktor jugoalata i neće šofer biti direktor JGSP. A inženjer je to isto samo sa većim (stručnim) znanjem.

    Bokan je naravno stručnjak i pravi predstavnik vrste.
    Nadam se da njihovi glasači sad uživaju, jer mi ostali povraćamo.
  • Sonja

    08.07.2013 07:35
    prodati strancima
    Jedini lek ovom stranackom zaposljavanju je privatizacija javnih preduzeca. Pa ce kao NIS od gubitasa postati najprofitabilniji, a sprdnja sa strankama zauvek prestati. Zauvek ce prestati i potreba za uclanjenjem u strankame jer danas se ljudi uclanjuju u stranke iskljucivo da bi ih neko zaposlio u javno preduzece, a po mogucstvu na poziciju da nista ne rade i imaju velike plate...
  • joja

    08.07.2013 07:31
    A šta reći na ovo, 1. vs 3. :
    9. JGSP

    1. diplomirani ekonomista 45 bodova
    2. diplomirani inženjer mašinstva 37 bodova
    3. diplomirani saobraćajni inženjer i magistar nauka o menadzmentu 34 boda


  • Direktor pripravnik

    08.07.2013 07:25
    Univerzal
    Najbolji je onaj Stevovic, menadzer opste struke. Svejedno je u kojoj firmi, samo da zna odgovor kad ga rodjaci pitaju 'Dje rukovodis?'
  • Sima

    08.07.2013 07:24
    kakva sprdacina
  • 08.07.2013 07:22
    Ljudi se drže za reč. Valjda...
    Eeeeeeee, kada je ovako od reči čelni čovek stranke, kakvi li su mu tek članovi?
  • 08.07.2013 07:21
    A obraz?
    Ode obraz moj Vučiću!
  • 08.07.2013 07:11
    Koliko vama vredi Vučićev potpis?
    Nakon ovoga, vrede li išta ljudska obećčanja i koliko vredi reč (još napisana i potpisana!) naših čelnih političara?
    Meni ništa...
    Nauk mi za ubuduće.
  • Provokator

    08.07.2013 07:08
    Pa zar Goran Višnjić nije glumac?
  • coco

    08.07.2013 07:07
    Čaena komisija i članovi skupštine
    Ko će da se kladi da će danas svi iz vladajuće koalicije glasati za ovakav izbor?
    Što će samo dokazati da tamo sede da bi izvršavali nečija naređenja i glasali kako stranka kaže.
    Svi bez svoga JA!
    I pitam se kako posle mogu mirno da spavaju? Kako će sutra pogledati komšijama i prijateljima u oči? Šta će kasti svojoj deci i unucima o svom poštenju i ljudskosti?

    A sećate se vica sa papagajem i bokserom?
    I ovde je: Znaš ti dobro šta je!
  • coco

    08.07.2013 07:02
    Talog.
    U Urbanizmu, geograf-turizmolog 45 bodova, a arhitekta 32?
    Štvarno, da li neko iz ove komisije sme da pogleda ljudima u oči? Zar su tolike, da ne lanem šta, doik su pristali da po direktivi ovako naprave?
  • 08.07.2013 06:57
    Blam!
    A šta bi sa onim visoko obrazovanim parom? On je doktor nauka i konkurisao u Zelenilu i Lisju, a na listi ga nema?
    Nema dovoljno bodova ili šta?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna